Kampania „Delma gotowa na wszystko!”. Powraca Delmik – bohater marki
  • 0
  • 1
29.10.2020

Kampania „Delma gotowa na wszystko!”. Powraca Delmik – bohater marki

Powraca brand hero marki margaryny Delma, noszący imię Delmik. Można go zobaczyć w nowej kampanii promującej wariant Maślany smak 80% tłuszczu. Reklamy nawiązują do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.

Powraca Delmik – pomocnik w domowej kuchni, z którym przygotowanie dań ma być prostsze. Jako bohater nowej kampanii przedstawia główne zalety produktu.

Polscy konsumenci dobrze pamiętają Delmika – wciąż go uwielbiają. Teraz bohater powraca do naszej komunikacji, by zaprezentować zalety odświeżonej receptury produktu. Postać Delmika to bezpośrednie nawiązanie do udoskonalonej formuły nowej Delmy Maślany smak oraz zwiększonej zawartości tłuszczu do 80%. To uosobienie maślanego smaku i wysokiej jakości, które konsumenci w Delmie cenią najbardziej – mówi Alicja Strójwąs, marketing category manager w firmie Upfield, do której należy marka.

Kampania prowadzona będzie w telewizji oraz Internecie.

  • 1
Powraca Delmik – bohater marki Delma

Powraca Delmik – bohater marki Delma

copy

1 miesiąc temu

Kiedy briefowali naszą agencję na ten przetarg zaznaczali bardzo mocno, że nie chcą już Delmika xD

Fachowe podejście do wykorzystania agencji...

29 października 2020