Kampania Czeko Dżemi zaczęła się od teasera
  • 0
  • 1
13.03.2006

Kampania Czeko Dżemi zaczęła się od teasera

W sześciu ogólnopolskich telewizjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TV4) oraz kanałach tematycznych wystartowała intensywna kampania reklamowa Czeko Dżemi – nowej kategorii produktowej marki Łowicz, stanowiącej połączenie dżemu z czekoladą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2006

Zatańcz w Galerii Mokotów

W sobotę 25 marca, w godzinach 12.00-16.30 w sercu Galerii Mokotów (w miejscu fontanny) odbędzie się finał konkursu Hugo Pure Purple City Dance, z udziałem najlepszych tancerzy i osobowości telewizyjnych, którego sponsorem jest marka Hugo Boss. Na scenie w Galerii Mokotów zatańczy 30 finalistek, by walczyć o główną nagrodę, jaką jest dwutygodniowy kurs tańca w renomowanej szkole tańca w Londynie oraz linia zapachowa Hugo Pure Purple marki Hugo Boss.