Kampania „Costa Coffee – kawiarnia z serca Londynu” (wideo)
  • 1
  • 2
11.01.2016

Kampania „Costa Coffee – kawiarnia z serca Londynu” (wideo)

Sieć Costa Coffee rozpoczęła kampanię reklamową. Podkreślono w niej m.in. londyńskie korzenie marki, jej wieloletnią tradycję oraz profesjonalizm baristów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

11 stycznia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2016

Różne pokolenia, różne źródła wiedzy o finansach – badanie 4P Research Mix

Pokolenia X i Y szukają informacji o finansach głównie w Internecie. Pokolenie Z w pierwszej kolejności zasięga opinii znajomych, rodziny i przyjaciół. Baby Boomers czerpią informacje z telewizji i radia. Dla wszystkich generacji największym wyzwaniem pozostają zawiłości umów. To wnioski z badania „Pokolenia o finansach”, zrealizowanego przez 4P Research Mix na zlecenie BZ WBK.