Kampania „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies”
  • 0
  • 1
17.05.2012

Kampania „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies”

„Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies” – pod tym hasłem marka będzie prowadzić swoje działania w 2012 roku. Celem jest budowanie pozytywnego wizerunku marki. Producent pieluszek chce zachęcić młodych rodziców, by cieszyli się każdą chwilą spędzoną z dzieckiem i wykorzystywali ją jak najlepiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2012

16 maja 2012