Kampania „Ciemniejsza strona planety Warka”
  • 1
  • 0
15.01.2018

Kampania „Ciemniejsza strona planety Warka”

15 stycznia ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka Strong. To kolejna odsłona konceptu „Planeta Warka”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 stycznia 2018

  • 0
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2018

Studenci ASP zaprojektowali kolekcję tekstyliów dla Biedronki

Kolorowa pościel, prześcieradła, koce, dekoracyjne poduszki marki Smukee i piżamy dziecięce Bugs & Hugs. Te produkty weszły w skład kolekcji przygotowanej przez sieć Biedronka we współpracy ze studentami ASP im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. W ramach piątej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki” stworzyli oni bajkowe grafiki, które ozdobiły tekstylia do dziecięcej sypialni.