Kampania CCC z udziałem Anji Rubik w galeriach handlowych
  • 0
  • 6
12.11.2015

Kampania CCC z udziałem Anji Rubik w galeriach handlowych

Marka CCC rozpoczęła wizerunkowo-produktową kampanię reklamową w galeriach handlowych w całym kraju. Wykorzystuje w niej zdjęcia z sesji fotograficznej z ambasadorami marki – Anją Rubik i Sašą Kneževićem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 listopada 2015

10 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.11.2015

Kochają Polskę, boją się Rosji i muzułmanów. Patriotyzm według pokolenia Y (infografika)

Ponad 68 proc. Polaków postrzega siebie jako patriotów – wynika z badania Odysei Public Relations. Najwięcej takich odpowiedzi udzielali przedstawiciele pokolenia Y – patriotami czuje się 79 proc. młodszych milenialsów (19–24 lata) oraz 71 proc. starszych (25–34 lata). Tymczasem wśród najstarszych badanych (powyżej 54 lat) zdeklarowani patrioci stanowią 34,5 proc.