Kampania „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach i alkoholu rozum wysiada”
  • 2
  • 1
2.08.2010

Kampania „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach i alkoholu rozum wysiada”

W tegorocznej, trwającej od 28 lipca edycji kampanii społecznej  „Brałeś? Nie jedź! Po alkoholu i narkotykach rozum wysiada”, podobnie jak w jej pierwszej odsłonie (2009 r.), zastosowane zostaną m.in. spoty telewizyjne i radiowe oraz reklama w prasie. Pomysły kreatywne wraz z ich realizacją, a także pozyskanie mediów do współpracy – wszystko to należało do zadań agencji Martis.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2010

1 sierpnia 2010

31 lipca 2010