BNP Paribas promuje usługę oszczędnościową- Marketing przy Kawie
Kampania BNP Paribas promuje usługę oszczędnościową – „A Ty o czym marzysz?”
  • 1
  • 1
9.05.2025

Kampania BNP Paribas promuje usługę oszczędnościową – „A Ty o czym marzysz?”

Bank BNP Paribas wystartował z kampanią promującą usługę GOdreams, która umożliwia użytkownikom odkładanie pieniędzy na spełnianie marzeń.

Usługa GOdreams z Kontem Pełnym Marzeń to darmowa usługa BNP Paribas, dostępna w aplikacji mobilnej GOmobile. Jej ideą jest ułatwianie realizacji marzeń klientów banku poprzez zarządzanie swoim budżetem w przemyślany sposób. Zebrane środki będą oprocentowane na poziomie do 8% w skali roku.

Ponadto użytkownicy będą mogli skorzystać z ofert partnerów i otrzymać zniżki w wybranych kategoriach marzeń.

Kampania przebiega w dwóch etapach:

  • Pierwszy, który ma zbudować zaangażowanie, wykorzystuje media społecznościowe. Istotnym elementem komunikacji jest wprowadzenie postaci Trenerki Marzeń oraz jej zespołu influencerów wspierających użytkowników w odkrywaniu i realizacji marzeń.
  • Drugi skupi się na prezentacji usługi w aplikacji GOdreams oraz pokazaniu, jak różne plany odkładania środków pomagają realizować marzenia. Będzie widoczny w telewizji, online wideo, kinach, social mediach i kanałach digitalowych.

Media w kampanii, która potrwa do końca czerwca, zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media. Koncept kreatywny stworzyły Garden of Words oraz Publicis.

Bank BNP Paribas wystartował z kampanią promującą usługę GOdreams

Bank BNP Paribas wystartował z kampanią promującą usługę GOdreams

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 maja 2025

7 maja 2025