Kampania Banków Spółdzielczych pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!” wychodzi poza internet
  • 1
  • 1
6.02.2023

Kampania Banków Spółdzielczych pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!” wychodzi poza internet

Kampania wizerunkowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS wychodzi poza kanały internetowe. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, kucharzem Tomaszem Jakubiakiem, emitowane są w telewizji. Następnie dołączą spoty radiowe i reklamy Internetowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lutego 2023

3 lutego 2023