- 0
- 1
Kampania Antyradia promuje poranny program „Desperanos”
Kampania Antyradia promuje nowy program poranny „Desperanos”. To starcie radiowych charakterów: Michała Figurskiego i Piotra Kędzierskiego.
Plakat oraz spot kampanii stylistyką nawiązują do kina vintage, a całość utrzymana jest w rozrywkowym, trochę niegrzecznym tonie, odnosząc się do porannej batalii z czasem i obowiązkami każdego z nas. Program „Desperanos” to codzienna dawka energii, ekscentrycznego poczucia humoru i niespodziewanych zwrotów akcji w rytm rocka. Wydawczynią programu jest Małgorzata Wierzejewska, a lektorem porannej audycji Mirosław Zbrojewicz.
Kampania obejmie nośniki outdoorowe w polskich miastach. Reklamy będzie można zobaczyć również w kinach sieci Helios, a także na YouTube, Facebooku i Instagramie.
W ramach działań promujących na antenie radia pojawi się konkurs, w którym będzie można wygrać pobudzającą kawę „Desperanos” (ziarno Brazylia).
Za kreację, produkcję reklam i planowanie mediów odpowiada Dział Marketingu Grupy Eurozet. Sesję fotograficzną Figurskiego i Kędzierskiego wykonał Andrzej Dragan.

Kampania Antyradia promuje poranny program „Desperanos”