„Desperanos” – poranny program promowany przez Antyradio - Marketing przy Kawie
Kampania Antyradia promuje poranny program „Desperanos”
  • 0
  • 1
15.01.2025

Kampania Antyradia promuje poranny program „Desperanos”

Kampania Antyradia promuje nowy program poranny „Desperanos”. To starcie radiowych charakterów: Michała Figurskiego i Piotra Kędzierskiego.

Plakat oraz spot kampanii stylistyką nawiązują do kina vintage, a całość utrzymana jest w rozrywkowym, trochę niegrzecznym tonie, odnosząc się do porannej batalii z czasem i obowiązkami każdego z nas. Program „Desperanos” to codzienna dawka energii, ekscentrycznego poczucia humoru i niespodziewanych zwrotów akcji w rytm rocka. Wydawczynią programu jest Małgorzata Wierzejewska, a lektorem porannej audycji Mirosław Zbrojewicz.

Kampania obejmie nośniki outdoorowe w polskich miastach. Reklamy będzie można zobaczyć również w kinach sieci Helios, a także na YouTube, Facebooku i Instagramie.

W ramach działań promujących na antenie radia pojawi się konkurs, w którym będzie można wygrać pobudzającą kawę „Desperanos” (ziarno Brazylia).

Za kreację, produkcję reklam i planowanie mediów odpowiada Dział Marketingu Grupy Eurozet. Sesję fotograficzną Figurskiego i Kędzierskiego wykonał Andrzej Dragan.

Kampania Antyradia promuje poranny program „Desperanos”

Kampania Antyradia promuje poranny program „Desperanos”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 stycznia 2025

13 stycznia 2025