Kampania ambient media „Bądź świadkiem” promuje nowy serial
  • 0
  • 1
19.03.2010

Kampania ambient media „Bądź świadkiem” promuje nowy serial

Na początku marca rozpoczęła się kampania promocyjna nowego na polskim rynku kanału telewizyjnego Crime & Investigation Network™. Jej motywem przewodnim jest hasło „Bądź świadkiem”. W kawiarniach i klubach pojawiły się naklejki imitujące lustra weneckie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54581 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

dino

14 lat temu

fajne połączenie ambientu i internetu

Wygląda na to że reklama w toaletach dobrze się kombinuje z internetem - do tego jest jeszcze konkurs na mediafun

19 marca 2010

18 marca 2010