Kampania agencji Mediadem nagrodzona w konkursie PRCH Retail Awards
  • 0
  • 1
13.10.2010

Kampania agencji Mediadem nagrodzona w konkursie PRCH Retail Awards

Włocławskie centrum handlowe Wzorcownia otrzymało nagrodę za kampanię otwarcia w kategorii „Marketing” konkursu PRCH Retail Awards. Zintegrowane działania marketingowe i PR wokół tego projektu od samego początku prowadzi warszawska agencja Mediadem Communication. Ogłoszenie wyników nastąpiło podczas uroczystej gali, w ramach konferencji PRCH Retail Horizons, odbywającej się 12–13 października.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 października 2010