L.O.L Surprise! – zabawki w kampanii addressable - Marketing przy Kawie
Kampania adresowalna marki L.O.L Surprise! skierowana do matek z dziećmi
  • 1
  • 1
11.04.2023

Kampania adresowalna marki L.O.L Surprise! skierowana do matek z dziećmi

Kampania adresowalna (addressable TV) marki L.O.L Surprise! skierowana jest do matek z dziećmi w wieku od 3 do 7 lat. Celem jest dotarcie do 310 750 przedstawicieli grupy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55925 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 kwietnia 2023

7 kwietnia 2023

6 kwietnia 2023