Kampania adresowalna marki L.O.L Surprise! skierowana do matek z dziećmi
  • 1
  • 1
11.04.2023

Kampania adresowalna marki L.O.L Surprise! skierowana do matek z dziećmi

Kampania adresowalna (addressable TV) marki L.O.L Surprise! skierowana jest do matek z dziećmi w wieku od 3 do 7 lat. Celem jest dotarcie do 310 750 przedstawicieli grupy.

Marka L.O.L Surprise! należy do portfolio firmy z zabawkami MGA Entertainment. Seria zabawek L.O.L. Surprise! należy do kategorii zabawek unboxing.

Kampania wykorzystuje możliwości addressable TV, czyli telewizji programatycznej

Opiera się na rozwiązaniach agencji Finecast. Ta umożliwia dostarczanie spersonalizowanej reklamy telewizyjnej do konkretnej grupy celowej z wykorzystaniem urządzeń connected TV (smart TV). Poza personalizowanym przekazem reklamę Finecast wyróżnia aspekt dużego ekranu. Przekątna telewizora, na którym wyświetlane są te kampanie, jest średnio 4,5 razy większa od ekranu kampanii online wideo.

– Kampania oparta została na skoncentrowanych i trafnych komunikatach. Chcemy jeszcze lepiej pokazać, że produkty L.O.L. Surprise! uczą odwagi wyrażania swojej osobowości. Nic nie ogranicza dziecięcej wyobraźni, czasami jednak trzeba naszym podopiecznym pomóc odkryć własne zainteresowania.

Zależy nam na efektywnych działaniach, dlatego zdecydowaliśmy się na rozwiązanie Finecast. Reklamy zaprojektowane w ich technologii osiągają wysokie współczynniki widzialności i pełnych obejrzeń. Warto podkreślić, że technologia addressable TV została oficjalnie wprowadzona do Polski dopiero w II połowie 2022 r. Będziemy więc korzystać z zupełnie świeżego rozwiązania na rynku – podkreśla Katarzyna Spieszko, marketing manager MGA Entertainment Poland.

Działania będą wspierane kampanią programatyczną w internecie, przygotowaną przez agencję Wavemaker. Celem jest dotarcie do ponad dwóch milionów przedstawicieli grupy docelowej.

Start emisji spotów zaplanowany jest na 17 kwietna i ma potrwać do 16 maja 2023 r.

  • 1
MGA Entertainment Poland ruszy z pierwszą w swojej historii kampanią adresowalną

Kampania adresowalna marki L.O.L Surprise! skierowana do matek z dziećmi

11 kwietnia 2023

7 kwietnia 2023

6 kwietnia 2023