Kampania „7 Days. Następca drożdżówki” (wideo)
  • 5
  • 1
23.04.2014

Kampania „7 Days. Następca drożdżówki” (wideo)

Rozpoczęła się kampania „7 Days. Następca drożdżówki”. Działania skierowane do osób między 18 a 24 rokiem życia mają pozycjonować rogaliki jako świeże i higieniczne przekąski, zawsze pod ręką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

kupis artur

7 lat temu

prośba o wyjaśnienie

Proszę o wytłumaczenie mi czy rogaliki 7 days są za darmo czy to co jest pokazane w tej reklamie to kłamstwo a mianowicie chodzi mi o to że w reklamie jest pokazane kiedy ten młody chłopak bierze ten rogal nie podchodzi do kasy tylko go bierze do ręki i kieruje w kierunku wyjścia czy to standard zakupów czy te rogale są rozdawane za darmo tak jak jest pokazane w tej reklamie

 

23 kwietnia 2014