- 1
- 4
Kamil Szeptycki ambasadorem Home.pl w kampanii wizerunkowej
9 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dostawcy usług internetowych – Home.pl. Kampania prowadzona jest w telewizji oraz Internecie. Towarzyszą jej działania PR. To pierwsza w historii firmy zakrojona na tak szeroką skalę kampania promująca markę.
Kampania w centrum uwagi stawia klienta. Odwołuje się do potrzeb przedsiębiorców z sektora MŚP, związanych z prowadzeniem biznesu online, w kontekście dzisiejszych wyzwań makroekonomicznych. Bohaterami spotów, w formie humorystycznych migawek, są przedsiębiorcy mierzący się z różnymi problemami w swoich firmach. Wszystkie przedstawione historie łączy osoba doradcy Home.pl, który pojawia się z konkretnymi, praktycznymi rozwiązaniami. Doradcą i ambasadorem marki został aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki.
– Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty Home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług – wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, członkini zarządu, szefowa pionu komercyjnego Home.pl.
Kampania emitowana jest w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, mediach społecznościowych. Wspierają ją działania contentowe i PR.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Freundschaft. Ona też stworzyła i wyprodukowała spoty. Za zakup mediów odpowiadały agencja Freundschaft (digital) i dom mediowy Media Direction (TV).
- 4