- 0
- 2
Kamil Mirowski i Artur Roguski prowadzą agencję ReBrain
Od lipca 2024 r. działa agencja strategiczno-kreatywna ReBrain. Jej założycielami są Kamil Mirowski oraz Artur Roguski.
ReBrain zajmuje się holistycznie komunikacją online:
- od badań, analiz i audytów,
- przez tworzenie strategii i planowanie,
- po bieżące prowadzenie komunikacji w kanałach digitalowych.
Założyciele agencji skupiają się na budowaniu strategii komunikacji, szkoleniach, warsztatach strategiczno-biznesowych, planowaniu mediów oraz przygotowywaniu planów komunikacji.
– Na rynku chcemy oferować odważne rozwiązania w komunikacji digitalowej. Przy obecnym przeładowaniu treściami i komunikatami reklamowymi płaska, nijaka komunikacja nie ma szans na dotarcie, a przede wszystkim zakotwiczenie się w świadomości konsumentów. Na pierwszym miejscu stawiamy strategię. Wyznajemy zasadę, że to ona stanowi fundamenty do „skutecznej kreatywności” przynoszącej sukces w biznesie – mówi Kamil Mirowski, prezes zarządu w spółce.
Agencja ściśle współpracuje ze spółką Utila. Jest to podmiot specjalizujący się w komunikacji społecznej, programowaniu zrównoważonego rozwoju oraz badaniach i analizach.
Do grona klientów ReBrain należą:
- CrossMobile – operator telefonii komórkowej,
- Peri Polska – producent deskowań, rusztowań i rozwiązań dla budownictwa.
Agencja od początku istnienia wspiera swoimi działaniami Fundację Edukacji Społecznej. Prowadziła dla niej szkolenia z zakresu komunikacji online i tworzenia treści. ReBrain współpracuje także z innymi agencjami marketingowymi w zakresie wsparcia strategicznego.
Kamil Mirowski z komunikacją w mediach cyfrowych jest związany od 2008 r. Był szefem działu digital w agencji Valkea. Prowadzi projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Jest autorem artykułów branżowych, prelegentem oraz organizatorem spotkań o tematyce okołomarketingowej.
Artur Roguski prowadzi zajęcia z tworzenia treści na uczelniach i jest autorem wielu publikacji w mediach poświęconych reklamie i marketingowi. W przeszłości był związany z takimi agencjami, jak:
- Huta 19 im. Joachima Fersengelda, gdzie sprawował funkcję head of social media,
- D*fusion Communication, gdzie współpracował m.in. z Cisco Polska oraz Microsoft Polska,
- Focus Nation.
Ma także ponad pięć lat doświadczenia w mediach. Zdobył je, pracując dla Grupy Onet-RAS, Edipresse Polska oraz magazynu „Brief”.
- 2