ReBrain – nowa agencja strategiczno-kreatywna - Marketing przy Kawie
Kamil Mirowski i Artur Roguski prowadzą agencję ReBrain
  • 0
  • 2
11.09.2024

Kamil Mirowski i Artur Roguski prowadzą agencję ReBrain

Od lipca 2024 r. działa agencja strategiczno-kreatywna ReBrain. Jej założycielami są Kamil Mirowski oraz Artur Roguski.

ReBrain zajmuje się holistycznie komunikacją online:

  • od badań, analiz i audytów,
  • przez tworzenie strategii i planowanie,
  • po bieżące prowadzenie komunikacji w kanałach digitalowych.

Założyciele agencji skupiają się na budowaniu strategii komunikacji, szkoleniach, warsztatach strategiczno-biznesowych, planowaniu mediów oraz przygotowywaniu planów komunikacji.

Na rynku chcemy oferować odważne rozwiązania w komunikacji digitalowej. Przy obecnym przeładowaniu treściami i komunikatami reklamowymi płaska, nijaka komunikacja nie ma szans na dotarcie, a przede wszystkim zakotwiczenie się w świadomości konsumentów. Na pierwszym miejscu stawiamy strategię. Wyznajemy zasadę, że to ona stanowi fundamenty do „skutecznej kreatywności” przynoszącej sukces w biznesie – mówi Kamil Mirowski, prezes zarządu w spółce.

Agencja ściśle współpracuje ze spółką Utila. Jest to podmiot specjalizujący się w komunikacji społecznej, programowaniu zrównoważonego rozwoju oraz badaniach i analizach.

Do grona klientów ReBrain należą:

  • CrossMobile – operator telefonii komórkowej,
  • Peri Polska – producent deskowań, rusztowań i rozwiązań dla budownictwa.

Agencja od początku istnienia wspiera swoimi działaniami Fundację Edukacji Społecznej. Prowadziła dla niej szkolenia z zakresu komunikacji online i tworzenia treści. ReBrain współpracuje także z innymi agencjami marketingowymi w zakresie wsparcia strategicznego.

Kamil Mirowski z komunikacją w mediach cyfrowych jest związany od 2008 r. Był szefem działu digital w agencji Valkea. Prowadzi projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Jest autorem artykułów branżowych, prelegentem oraz organizatorem spotkań o tematyce okołomarketingowej.

Artur Roguski prowadzi zajęcia z tworzenia treści na uczelniach i jest autorem wielu publikacji w mediach poświęconych reklamie i marketingowi. W przeszłości był związany z takimi agencjami, jak:

  • Huta 19 im. Joachima Fersengelda, gdzie sprawował funkcję head of social media,
  • D*fusion Communication, gdzie współpracował m.in. z Cisco Polska oraz Microsoft Polska,
  • Focus Nation.

Ma także ponad pięć lat doświadczenia w mediach. Zdobył je, pracując dla Grupy Onet-RAS, Edipresse Polska oraz magazynu „Brief”.

  • 2
ReBrain

Powstała agencja strategiczno-kreatywna ReBrain

Mirowski, Roguski, ReBrain

Kamil Mirowski oraz Artur Roguski – założyciele nowej agencji

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 września 2024