Kamil Grosicki twarzą kampanii marki Solektro
  • 0
  • 1
30.04.2021

Kamil Grosicki twarzą kampanii marki Solektro

Solektro, firma działająca w sektorze odnawialnych źródeł energii, rozpoczyna współpracę z Kamilem Grosickim. Sportowiec będzie twarzą kampanii zachęcającej do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku.

To jeden z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, osiemdziesięciokrotny reprezentant Polski, który w swojej karierze grał w najlepszych ligach świata. Teraz dołączył do zespołu Solektro. Będzie twarzą kampanii edukacyjnej zachęcającej do proekologicznych zmian.

W tym meczu wszyscy musimy grać do jednej bramki. Zmiany klimatyczne to problem na tu i teraz, a nie na przyszłość. Każdy z nas musi sobie uświadomić, że jeśli dziś nie zaczniemy zmieniać swoich nawyków, przyszłe pokolenia będą żyły na zupełnie innej planecie. Planecie walczącej z problemami braku wody, głodem, chorobami czy innymi nieznanymi nam plagami, których dziś mamy jedynie przedsmak. Nie chcę takiej przyszłości dla moich dzieci czy wnuków, dlatego wpieram marki, które mogą pozytywnie wpłynąć na stan środowiska naturalnego – mówi Kamil Grosicki.

 

  • 1
Kamil Grosicki twarzą kampanii marki Solektro

Kamil Grosicki twarzą kampanii marki Solektro

30 kwietnia 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
30.04.2021

Jak Polacy spędzają czas wolny w pandemii? Wyniki badania

Brakuje nam przede wszystkim podróży, wolności i jedzenia w restauracjach. Za spotkaniami poza miejscem zamieszkania najbardziej tęsknią osoby poniżej 25. roku życia. Najczęściej wybierane rozrywki w pandemii to imprezy w gronie bliskich, oglądanie filmów i seriali oraz korzystanie z mediów społecznościowych. Prawie co trzeci z ankietowanych sięga obecnie po gry planszowe. To niektóre wnioski z badania „Czas wolny” zrealizowanego na zlecenie marki Wyborowa.

29 kwietnia 2021