Kamil Grosicki twarzą kampanii marki Solektro
  • 0
  • 1
30.04.2021

Kamil Grosicki twarzą kampanii marki Solektro

Solektro, firma działająca w sektorze odnawialnych źródeł energii, rozpoczyna współpracę z Kamilem Grosickim. Sportowiec będzie twarzą kampanii zachęcającej do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 kwietnia 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
30.04.2021

Jak Polacy spędzają czas wolny w pandemii? Wyniki badania

Brakuje nam przede wszystkim podróży, wolności i jedzenia w restauracjach. Za spotkaniami poza miejscem zamieszkania najbardziej tęsknią osoby poniżej 25. roku życia. Najczęściej wybierane rozrywki w pandemii to imprezy w gronie bliskich, oglądanie filmów i seriali oraz korzystanie z mediów społecznościowych. Prawie co trzeci z ankietowanych sięga obecnie po gry planszowe. To niektóre wnioski z badania „Czas wolny” zrealizowanego na zlecenie marki Wyborowa.

29 kwietnia 2021