Kamil Grosicki, Sławomir Szczęśniak i telewizor w kampanii marki Manta - Marketing przy Kawie
Kamil Grosicki, Sławomir Szczęśniak i telewizor w kampanii marki Manta
  • 1
  • 0
21.05.2018

Kamil Grosicki, Sławomir Szczęśniak i telewizor w kampanii marki Manta

W połowie maja marka Manta rozpoczęła telewizyjną kampanię swoich telewizorów. W filmach reklamowych wystąpili: piłkarz i ambasador marki Kamil Grosicki oraz Sławomir Szczęśniak, dziennikarz i członek grupy T-raperzy znad Wisły.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 maja 2018