2 2 11.06.2014Kamil Bednarek promuje Formułę Elastyczną w Play (wideo)kampanie reklamowe TweetW reklamach Play ponownie wystąpił Kamil Bednarek. Promuje ofertę dostępną w usłudze Mix.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53497 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 4 0 0 0 11.06.2014Błędy językowe w polskim Internecie – analiza IMMCzy hashtagi są już nową częścią zdania, a autokorekta zastąpiła słowniki poprawnej polszczyzny? Jak wiele błędów można popełnić w 140-znakowej wypowiedzi na Twitterze? I czy dodając kolejne zdjęcia na Instagramie, mamy czas, by pomyśleć o poprawności języka? IMM w ramach raportu „Kompas social media” sprawdził, jakie błędy językowe Polacy popełniają w Internecie.
1 2 0 0 0 11.06.2014Anna Dymna, Ewa Błaszczyk i Jurek Owsiak ambasadorami charytatywnej platformy Allegro (wideo)Allegro uruchamia platformę Charytatywni. Serwis ma ułatwić internautom pomaganie, organizacjom pozarządowym zbieranie środków na wybrany cel, a firmom organizowanie akcji CSR. Ambasadorami akcji są Anna Dymna, Ewa Błaszczyk i Jurek Owsiak.
0 3 0 0 0 11.06.2014Płatności mobilne wpływają na zwiększenie sprzedaży e-sklepów – „M-commerce w praktyce 2014”27% właścicieli i menedżerów polskich sklepów internetowych wskazało płatności mobilne jako element zwiększający sprzedaż. Był to najczęściej wymieniany czynnik w badaniu „M-commerce w praktyce 2014”, zrealizowanym na zlecenie platformy do samodzielnego tworzenia mobilnych sklepów, stron i aplikacji mGenerator.pl.
0 1 0 0 0 10.06.2014Co działo się podczas Forum IAB 2014 – relacjaDwa dni konferencji, 4 sale wykładowe, 8. edycja, ponad 70 prelegentów i panelistów, tysiąc uczestników, setki poruszonych tematów i jeszcze więcej cennych kontaktów biznesowych. Hasło tegorocznej edycji Forum IAB, czyli największej w Polsce konferencji poświęconej marketingowi w Internecie, brzmiało: „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”.