Kamikaze dołącza do niezależnej międzynarodowej grupy reklamowej Altavia - Marketing przy Kawie
Kamikaze dołącza do niezależnej międzynarodowej grupy reklamowej Altavia
  • 0
  • 0
14.12.2017

Kamikaze dołącza do niezależnej międzynarodowej grupy reklamowej Altavia

Agencja Kamikaze dołącza do Altavii. Międzynarodowa grupa przejmuje udziały w polskiej agencji interaktywnej. Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz – założyciele Kamikaze – pozostają jej głównymi zarządzającymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 grudnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
14.12.2017

Jak internauci robią zakupy w grudniu? Analiza RTB House

Ze względu na przedświąteczny sezon zakupowy i poświąteczne wyprzedaże grudzień jest wyjątkowym miesiącem dla e-handlu. Według analiz RTB House internauci w ostatnim miesiącu roku najchętniej odwiedzają e-sklepy i robią zakupy w poniedziałki, a najrzadziej w soboty. Od połowy miesiąca wysokie zainteresowanie e-zakupami zaczyna systematycznie spadać. Może to przekładać się na wyższe wskaźniki sprzedaży offline. Same święta są z kolei okresem, kiedy internauci najchętniej klikają w reklamy.