Kalendarz Pirelli na 2019 r. pod tytułem: „Marzyć”
  • 0
  • 12
5.12.2018

Kalendarz Pirelli na 2019 r. pod tytułem: „Marzyć”

Fotograficzna opowieść o aspiracjach czterech kobiet, z których każda realizuje własne marzenia i pasje. Takie przesłanie przyświecało Albertowi Watsonowi, autorowi zdjęć do kalendarza Pirelli na 2019 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 grudnia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2018

Podczas polskiego Black Friday 2018 najbardziej atrakcyjne promocje przygotowały największe sieci internetowe. Badanie Deloitte

Coroczna analiza ofert blisko 800 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo pokazała, że promowany przez sprzedawców Black Friday to w dużej mierze nadal zabieg marketingowy. Mimo to zauważono, że w największych sieciach obniżki były znacznie większe niż dla ogółu rynku. Ze „Świątecznego barometru cenowego” wynika, że w czarny piątek w porównaniu do piątku 16 listopada ceny były niższe średnio o 3,5 proc.