„Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach” – seksistowska reklama napoju energetyzującego
  • 0
  • 5
28.11.2017

„Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach” – seksistowska reklama napoju energetyzującego

„Oznacz dziewczynę, która lubi czuć smak Devila w ustach” – post tej treści opatrzony sugestywnym zdjęciem zamieściła na swoim fan page’u marka napoju energetyzującego. Wywołała tym znaczne poruszenie wśród internautów.

Na zdjęciu widoczna jest kobieta spoglądająca na wyciągniętą powyżej niej męską dłoń. U dołu obok puszki napoju Devil widnieje hasło: „Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach”.

Kontrowersyjny wpis pojawił się na Facebooku 24 listopada i od razu wywołał gorącą dyskusję wśród internautów. Użytkownicy podzielili się na dwie grupy. Jedni są oburzeni i zapewniają, że nigdy nie kupią reklamowanego w ten sposób produktu. Drudzy doceniają pomysł, a krytykom zarzucają brak dystansu.

Marka jednak postanowiła dolać oliwy do ognia i dzień później zamieściła kolejny post. Tym razem na zdjęciu widoczny jest mężczyzna i kobieca dłoń. Napis pod spodem głosi: „On już wie, w czym za chwilę zatopi usta”.

  • 5

Marek

2 tygodnie temu

A gdyby tak zamiast kobiety umieścić na fotografii mężczyznę? Wtedy reklama była by zapewne poprawna politycznie.

28 listopada 2017

Reklama
Reklama