Już w kwietniu konferencja Artura Jabłońskiego „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”
  • 0
  • 2
21.02.2022

Już w kwietniu konferencja Artura Jabłońskiego „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”

22 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja „Konkretnie o marketingu i sprzedaży”. Wydarzenie organizowane jest pod szyldem agencji Digitalk Artura Jabłońskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lutego 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2022

Stanowisko Komisji Etyki Reklamy na temat ekonazewnictwa

W toku posiedzeń zespoły orzekające Komisji Etyki Reklamy działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy ustaliły liczne przypadki greenwashingu dokonywanego poprzez stosowanie szczególnego rodzaju nazewnictwa w przekazach reklamowych. Reklamodawcy dosyć często decydują się na posługiwanie się w sposób dalece dowolny takimi określeniami jak „ekologiczny”, „przyjazny środowisku” czy po prostu „eko”. KER zdaje sobie sprawę z braku jednoznacznej definicji pojęcia „ekologiczności”. Uważa jednak za istotne zwrócenie uwagi na fakt nadużywania tego rodzaju określeń.