Już w marcu IAB HowTo: switch programmatic to first
  • 0
  • 1
23.02.2021

Już w marcu IAB HowTo: switch programmatic to first

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jak będzie wyglądać przyszłość bez plików 3rd party cookies? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji IAB HowTo: switch Programmatic to first. Wydarzenie odbędzie się 16–17 marca 2021 r. w formie online.

Podczas IAB HowTo: switch Programmatic to first będzie można:

  • dowiedzieć się, jak wykorzystać programmatic w rozwoju firmy,
  • poznać najciekawsze przykłady kampanii, najnowsze rozwiązania pozwalające na przygotowanie się do zmian dotyczących 3rd party cookies,
  • nauczyć się, jak bezpiecznie i efektywnie realizować automatyczny zakup reklamy.

Konferencja przeznaczona jest dla wszystkich osób zaangażowanych w projekty z obszaru marketingu online, w tym e-commerce, zarówno początkujących, jak i średniozaawansowanych w dziedzinie reklamy programatycznej.

Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się:

  • Małgorzata Kmieciak, Smart Adserver;
  • Agata Gaździak, Xandr;
  • Artur Zawadzki, Spicy Mobile;
  • Maciej Sawa,  OnAudience.com;
  • Łukasz Bańkowski i Jacek Wąs, Adform;
  • Beata Tłuczkiewicz, WP.pl;
  • Radosław Gołąb, AMS SA;
  • Adam Pachla i Marcin Pyra, Grupa RMF;
  • Grzegorz Marczak i Przemysław Symonides, Vox/part of Hybrid.ai;
  • Justyna Niedziałek, Krzysztof Lis i Szymon Pruszyński, Yieldbird;
  • Hanna Zadrożna i Jacek Jóźwiak, Salestube;
  • Krzysztof Czok, Społeczności;
  • Krzysztof Kwiatkowski, Mindshare;
  • Katarzyna Jasińska i Wioleta Łata, Infor Biznes;
  • Adam Iwiński, Hybrid.ai;
  • Vladimir Khudyakov, Hybe.io;
  • Nikodem Sarna, YOC Poland;
  • Jarosław Sokołowski, Grupa Adnext;
  • Elżbieta Kondzioła, Lovemedia.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Cennik:

  • dla firm niezrzeszonych w IAB Polska: 490 zł netto
  • dla firm członkowskich IAB Polska: 390 zł netto

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Szczegółowe informacje i formularz rejestracyjny znajdują się na stronie howto.iab.org.pl/programmatic-2021

  • 1
IAB HowTo: switch Programmatic to first – 16 i 17 marca 2021 r.

IAB HowTo: switch Programmatic to first – 16 i 17 marca 2021 r.

23 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2021

Facebook wycofa się z blokowania informacji od wydawców w Australii

23 lutego Facebook ogłosił, że przywróci treści informacyjne pochodzące od wydawców dla użytkowników w Australii – informuje stacja BBC. Platforma technologiczna zablokowała kilka dni temu możliwość publikowania wiadomości australijskich mediów. Miało to związek z toczącym się tam sporem na temat wprowadzanego prawa, które zmusiłoby Facebooka i Google do płacenia wydawcom za ich treści.