Forum Data Driven Decisions. Jeszcze do 25 kwietnia tańsze bilety
  • 0
  • 0
25.04.2019

Forum Data Driven Decisions. Jeszcze do 25 kwietnia tańsze bilety

Jak łączyć dane z różnych źródeł? Co robić, gdy dane sobie przeczą? Jak podejmować mądre decyzje, gdy czas pogania? Czy ufać intuicji w biznesie? Na te i podobne pytania będzie można znaleźć odpowiedź podczas Forum Data Driven Decisions, które odbędzie się 16 i 17 maja w Łodzi.

Forum to kilkanaście eksperckich wystąpień przedstawicieli marek takich jak IKEA, ING Bank Śląski, Deloitte, Avon, STS, T-Mobile, Żabka, Saatchi & Saatchi, Masmi, SalesTube, Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego, Narrative Impact, Data Juice Lab. W drugiej edycji Forum Data Driven Decisions będzie więcej:

  • interaktywnych i warsztatowych sesji,
  • świeżych inspiracji dla decydentów w biznesie oraz tych, którzy analizują i dostarczają dane do podjęcia mądrych decyzji.

W ramach forum odbędą się również warsztaty „Open Space Technology: Intuicja vs dane. Tworzymy nowe standardy podejmowania decyzji”.

Do 25 kwietnia obowiązuje niższa cena za uczestnictwo: 1890 zł netto.

Szczegóły wydarzenia oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie http://datadrivendecisions.pl.

Organizatorem wydarzenia jest ORA & Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym forum.

Forum Data Driven Decisions odbywa się w hotelu Andel’s w Łodzi 16 i 17 maja 2019 r.

W programie między innymi:

  • „Rozpaczliwe tonięcie w morzu danych i podstępna tratwa intuicji”
    Mateusz Galica
  • „Czego pragną klienci?”
    Anna Gorączka
  • „Czy leci z nami pilot?”
    Adam Jankowski
  • „Intuicja kontra dane: dlaczego decydenci ignorują badania, za które płacą?”
    Maciej Świeży
  • „To się w głowie nie mieści. Jak wepchnąć dane do podejmującego decyzje umysłu?”
    Jacek Wasilewski
  • „Big data do potęgi 5G”
    Tomasz Jędrkiewicz i Dominika Kosińska
  • „Jak nie zginąć w morzu możliwości, czyli jak service design wykorzystuje dane”
    Krystyna Jarek
  • „Kilo danych, szczypta empatii”
    Piotr Idzik
  • „Data driven creativity”
    Agnieszka Kwaśniewska
  • „Nie patrz w przeszłość – tam już byłeś i wszystko widziałeś, czyli na ile w czasach VUCA warto planować na podstawie danych z przeszłości”
    Magdalena Jakubowska-Wąsowicz
  • „Automatyczna detekcja anomalii handlowych”
    Karol Kuhl
  • „Źle wydane pieniądze. Jak nieodpowiednio postawione pytania mogą zagrozić realizacji celów biznesowych w digital marketingu”
    Przemysław Rosa
  • „Wykorzystanie rozwiązań dotyczących wyjaśnialnej sztucznej inteligencji (Explanatory AI) w rozwiązaniach biznesowych”
  • „Kiedy dane to bariera – o paradoksie nadmiaru”
    Łukasz Bielewicz i Piotr Falęcki
  • „Wrap up”
    Mateusz Galica

24 kwietnia 2019