Już cała Polska czyta „Dzień Dobry” - Marketing przy Kawie
Już cała Polska czyta „Dzień Dobry”
  • 0
  • 1
17.01.2005

Już cała Polska czyta „Dzień Dobry”

Od 17 stycznia w każdy poniedziałek gazeta „Dzień Dobry” jest dostępna w całej Polsce (35 miast). Po sukcesie piątkowego wydania ogólnopolskiego wydawca zdecydował się na kontynuowanie dotychczasowej polityki, tym samym stając się pierwszym i jedynym bezpłatnym tytułem o takim zasięgu.
Łączny nakład „Dzień Dobry” wyniesie około 1 miliona egzemplarzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 stycznia 2005