Ambient Days 2025 na SGH już 7 i 8 maja - Marketing przy Kawie
Już 7 i 8 maja Ambient Days na SGH
  • 0
  • 1
29.04.2025

Już 7 i 8 maja Ambient Days na SGH

Sztuczna inteligencja redefiniuje kreatywność i marketing – właśnie o tym będzie mowa podczas wydarzenia Ambient Days 2025, które odbędzie się 7–8 maja na SGH w Warszawie.

7 maja: Konferencja Ambient Days 2025

SGH, Budynek S (ul. Batorego 8), piętro -1, sala 13.

Można spodziewać się następujących tematów:

  • W jakim kierunku zmierza marketing przyszłości?
  • Jak sztuczna inteligencja zmienia strategie marketingowe i kreatywność?
  • Czy AI to rywal czy partner dla twórców?
  • Praktyczne wykorzystanie AI – jak oszczędzać czas i budżet w codziennej
  • Kreatywność i sztuczna inteligencja – nowe kierunki tworzenia treści marketingowych
  • Emocjonalne algorytmy – jak AI buduje więź z klientem i zwiększa konwersję
  • AI jako kreatywny asystent – które narzędzia warto znać, a których unikać
  • Marketing oparty na danych – jak dziś wykorzystujemy liczby, by zwiększać skuteczność działań

To dzień pełen wystąpień, warsztatów i networkingu z ekspertkami i ekspertami z branży.

Więcej informacji na stronie wydarzenia na Facebooku.

8 maja: Turniej Kampanii Marketingowych

Dzień po konferencji odbędzie się Marketingowy Turniej Ambient Days 2025. To okazja, by połączyć siły z innymi pasjonatami marketingu, stworzyć kreatywne kampanie i walczyć o nagrody.

Wydarzenie odbędzie się 8 maja, godz. 15:15, SGH, Budynek S (ul. Batorego 8 ), piętro -1, sala 13.

Link do formularza zgłoszeniowego: https://forms.gle/R2ipbkyMYPxrQvkw6.

SKN Marketingu to najdłużej funkcjonujące studenckie koło naukowe na SGH. Od ponad trzydziestu lat łączy pasjonatów marketingu, by:

  • pogłębiać wiedzę,
  • zdobywać pierwsze doświadczenia zawodowe,
  • budować sieć kontaktów z ludźmi z branży.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Ambient Days 2025

Ambient Days 2025 – 7 i 8 maja na SGH

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 kwietnia 2025

  • 0
  • 1
  • 0
29.04.2025

Mad Research – nowa agencja badawczo-technologiczna

Piotr Ciąćka, a także Zofia Smełka-Leszczyńska, Piotr Sztabiński i Piotr Jaszke założyli agencję badawczo-technologiczną Mad Research. Ich wizja to łączenie klasycznych metod z nowymi technologiami w taki sposób, aby ich klienci mogli szybciej podejmować kluczowe decyzje dotyczące najważniejszych strategicznych innowacji. Założyciele agencji chcą przełamywać opór przed innowacjami w badaniach poprzez zaproszenie kluczowych klientów do testowania narzędzi z agencyjnego koszyka innowacji i współtworzenia ich razem z Mad Research.