Już 5 lutego w Tychach druga edycja IBRA Spotkania: Czy lokalność jest globalną wartością?
  • 0
  • 1
4.02.2020

Już 5 lutego w Tychach druga edycja IBRA Spotkania: Czy lokalność jest globalną wartością?

5 lutego w Browarze Obywatelskim w Tychach odbędzie się drugie spotkanie z cyklu organizowanego przez Instytut Brandingowy IBRA. Tyskie spotkanie dotyczyć będzie lokalności w kontekście brandingu.

Podczas spotkania w Tychach zaproszeni eksperci i uczestnicy będą wspólnie zastanawiać się, czy lokalność jest globalną wartością. Goście będą odpowiadać m.in. na pytania:

  • Czym jest pojęcie lokalności w kontekście marki?
  • Czy lokalność ma znaczenie dla marek globalnych?
  • W strategiach jakich marek lokalność jest istotna?
  • Jak wykorzystywać motywy regionalne w budowaniu marki?

W dyskusji udział wezmą:

  • Grzegorz Szeliga – CEO iNET Group, niespokojny duch technologii teleinformatycznych. Opowie, jak na lokalnych firmach oprzeć ogólnopolską spółkę.
  • Urszula Szwed – współzałożycielka Dinksy, miłośniczka lokalności. Będzie grać z uczestnikami spotkania w Otwarte Karty.
  • Marta Gawin – mimo że nie pochodzi ze Śląska, jest jedną z najbardziej śląskich projektantek. Opowie, jak to się stało.
  • Jakub August – współtworzy Tenka i wykorzystuje design thinking we wszelkich możliwych sytuacjach. Wprowadzi do dyskusji pierwiastek strategiczny.
  • prof. Krzysztof Bierwiaczonek – wykłada socjologię na Uniwersytecie Śląskim. W razie potrzeby będzie sprowadzał rozmowę na naukowe tory.
  • Marcin Sławek – jego Dziupla Drwala pomaga innym prowadzić biznes. Podczas spotkania w Tychach pomoże prowadzić dyskusję.

Po spotkaniu organizatorzy przewidują możliwość kontynuowania rozmów w kuluarach. Wszyscy uczestnicy wydarzenia zostaną również zaproszeni do zamkniętej grupy IBRA_Spotkania_SILESIA, gdzie będą mogli współtworzyć lokalną brandingową społeczność.

Bezpłatne wejściówki można zdobyć na evenea.pl/event/punkty-odniesienia-edycja02/

IBRA Spotkania to inicjatywa Instytutu Brandingowego IBRA. Różne punkty na mapie Polski, w których odbywać się będą spotkania, to różne hasła przewodnie. Punktem odniesienia wszystkich spotkań będzie jednak osobista i lokalna perspektywa przedstawicieli szerokiego grona osób pracujących z markami.

Spotkania mają dostarczać zrozumiałych i różnorodnych doświadczeń oraz wzorów. Ma być to przestrzeń otwarta na przedsiębiorców, projektantów, marketerów, strategów, copywriterów i naukowców. To także inicjatywa, która ma łączyć reklamodawców z przedstawicielami agencji, praktyków ze środowiskiem naukowym, kreatywnych z osobami patrzącymi na markę przez pryzmat strategii.

IBRA Spotkania są organizowane kwartalnie. Pierwsze odbyło się 23 stycznia w krakowskim klubie Hevre. Zaproszeni goście rozmawiali na temat różnic między brandingiem a marketingiem. Kolejne edycje będą pojawiać się również w innych polskich miastach jeszcze w tym roku.

Więcej informacji o inicjatywie na stronie brandingowy.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym IBRA Spotkań.

  • 1
Czy lokalność jest globalną wartością? Drugie IBRA Spotkania w Tychach

Czy lokalność jest globalną wartością? Można o tym porozmawiać 5 marca 2020 r. w Tychach

 

4 lutego 2020

  • 4
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2020

Znane osoby mówią, jak dbają o zdrowie, w kampanii „Zdrowiej”

Codzienne nawyki związane z odżywianiem, aktywnością sportową czy uzależnieniami mogą być kluczowe w profilaktyce chorób nowotworowych. O tym mówi kampania stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny, przygotowana z okazji Światowego Dnia Walki z Rakiem. W akcję „Zdrowiej” włączyli się: Daria Widawska, Katarzyna Bosacka, Joanna Koroniewska, Cyber Marian, Anna Jaworska, Katarzyna Zielińska oraz Joanna Górska.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2020

Najbardziej znani sponsorzy sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą firmy: PKN Orlen, Adidas oraz Nike. Przyglądając się najpopularniejszym dyscyplinom sportowym, można dostrzec jednak marki, które są bardziej kojarzone z poszczególnymi dyscyplinami ze względu na wieloletnie zaangażowanie. Takim przykładem jest choćby Plus. Ten na poziomie ogólnym jako sponsor sportu kojarzony jest spontanicznie przez 9% osób, a już jako sponsor siatkówki przez 37% badanych. Takie wyniki przynosi raport „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.