- 0
- 1
Już 29 października webinar Hybrid Academy: „AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii”
Już 29 października odbędzie się webinar Hybrid Academy „AdTech 3D: marketer, agencja, dostawca technologii. Synergia trzech perspektyw połączonych wspólnym celem”. Będzie to okazja do konfrontacji trzech stron uczestniczących w typowych projektach marketingowych: strony marketera, agencji oraz dostawcy technologii.
Trójka prowadzących przeprowadzi uczestników przez różne spojrzenia na technologie wspierające marketing, na rolę AI oraz znaczenie innowacji w realizacji strategii marki. Uzupełnieniem rozmowy będzie analiza wspólnego projektu, którego celem było porównanie efektów targetowania kontekstowego i behawioralnego.
Tematy webinaru AdTech 3D:
- Współpraca w ekosystemie technologicznym
Kiedy innowacja ma dla marki znaczenie, a kiedy jest tylko innowacją dla innowacji? - Technologia i strategia marketingowa
Jak znaleźć równowagę między innowacyjnością a realizacją strategii marki? - Automatyzacja i kreatywność
Czy automatyzacja w marketingu ogranicza kreatywność, czy wręcz przeciwnie – otwiera nowe możliwości? - Case study Ziaja Witamina C.B3 Niacynamid
Jak w praktyce przebiega współpraca przy realizacji projektu reklamowo-analitycznego służącego poprawie efektywności działań marki? - Przyszłość technologii w marketingu
Które technologie i w jakich obszarach mają największy potencjał w ciągu najbliższych 2-3 lat?
Prowadzący
Pola Duchnowska
Od siedmiu lat związana z digitalem – zarówno po stronie agencji, jak i marki. Pracowała z firmami z branży finansowej, modowej i beauty. Od dwóch lat senior account manager w Yetiz. Odpowiedzialna jest za zrozumienie problemów klientów i szukanie najlepszych rozwiązań.
Bartosz Zaborowski
Od piętnastu lat związany z digital marketingiem, growth i anywhere commerce. Pełni rolę head e-commerce dla polskiej marki kosmetycznej Ziaja. Cyfryzuje i wdraża technologie wspierające rozwój zarówno online, jak i offline. Juror Effie Awards 2025 oraz prelegent na konferencjach i kongresach, m.in. World Tour Essentials, Retail Summit oraz E-commerce Challenge.
Grzegorz Marczak
Manager z ponad 17-letnim doświadczeniem pracy w mediach. Planowanie dedykowanych kampanii reklamowych, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI w Hybrid, związany był m.in z Agorą, Stroeer i Httpool. Z powodzeniem realizował projekty uwzględniające digital, aplikacje, outdoor, prasę czy radio. Obecnie odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań adtech w Europie i Afryce.
Wydarzenie jest bezpłatne, ale należy się zarejestrować na stronie hybridacademy.ai/adtech3d.
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ. Oznacza to, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz ośmiu innych europejskich krajach.

