Hybrid Academy z webinarem „AI w digital marketingu” - Marketing przy Kawie
Już 25 czerwca webinar Hybrid Academy „AI w digital marketingu. Możliwości i zagrożenia”
  • 0
  • 1
17.06.2025

Już 25 czerwca webinar Hybrid Academy „AI w digital marketingu. Możliwości i zagrożenia”

25 czerwca odbędzie się webinar Hybrid Academy „AI w digital marketingu. Możliwości i zagrożenia”.

Podczas webinaru Hybrid Academy dowiesz się:

  • Jakie rozwiązania oparte na AI są najlepsze do konkretnych działań marketingowych
  • Jak AI wpływa i będzie wpływać na świat marketingu internetowego
  • Jakich błędów unikać podczas korzystania ze sztucznej inteligencji w codziennej pracy

Agenda webinaru

  • Ogólny wstęp do AI
    • Przegląd narzędzi aktualnie wykorzystywanych w planowaniu, optymalizowaniu i analizowaniu kampanii oraz codziennej pracy
  • Dynamic Creative Optimization
    • Jako jedno z pierwszych i ważnych narzędzi wykorzystujących AI
  • Pisanie promtów
    • Jak nauczyć się robić to dobrze?
  • In-house AI vs Off-the-shelf AI
    • Koszty i bezpieczeństwo danych
  • Fałszywe dane i halucynacje
    • Jak je rozpoznać i jak się przed nimi chronić?
  • Big Techy i AI
    • Kiedy podnoszą skuteczność, a kiedy strzelają sobie w kolano?
  • Czy AI zabierze pracę specjalistom od marketingu?

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale należy się zarejestrować na stronie https://hybridacademy.ai/ai.

Prowadzący

Kamil Kołak

Commercial & innovation director w firmie Zenith, gdzie kieruje zespołem strategii mediowej i innowacji. Odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie kluczowych klientów z portfolio firmy w obszarach innowacji marketingowych oraz rozwoju dojrzałości cyfrowej organizacji. Ma ponad 18 lat doświadczenia zawodowego. Pracował dla największych marek lokalnych oraz międzynarodowych w Polsce i w CEE. Współautor kampanii nagradzanych w konkursach branżowych takich jak Effie, Mixx Awards, Innovation. Prelegent konferencji branżowych, członek jury konkursów branżowych.

Grzegorz Marczak

Manager z ponad 17-letnim doświadczeniem pracy w mediach. Planowanie dedykowanych kampanii reklamowych, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI w Hybrid, związany był m.in z Agorą, Stroeer i Httpool. Z powodzeniem realizował projekty uwzględniające digital, aplikacje, outdoor, prasę czy radio. Obecnie odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań adtech w Europie i Afryce.

To wydarzenie ma akredytację DIMAQ. Oznacza to, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz ośmiu innych europejskich krajach. 

25 czerwca odbędzie się webinar Hybrid Academy „AI w digital marketingu. Możliwości i zagrożenia”

25 czerwca odbędzie się webinar Hybrid Academy „AI w digital marketingu. Możliwości i zagrożenia”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 czerwca 2025

16 czerwca 2025

15 czerwca 2025