- 0
- 1
Już 25 czerwca webinar Hybrid Academy „AI w digital marketingu. Możliwości i zagrożenia”
25 czerwca odbędzie się webinar Hybrid Academy „AI w digital marketingu. Możliwości i zagrożenia”.
Podczas webinaru Hybrid Academy dowiesz się:
- Jakie rozwiązania oparte na AI są najlepsze do konkretnych działań marketingowych
- Jak AI wpływa i będzie wpływać na świat marketingu internetowego
- Jakich błędów unikać podczas korzystania ze sztucznej inteligencji w codziennej pracy
Agenda webinaru
- Ogólny wstęp do AI
- Przegląd narzędzi aktualnie wykorzystywanych w planowaniu, optymalizowaniu i analizowaniu kampanii oraz codziennej pracy
- Dynamic Creative Optimization
- Jako jedno z pierwszych i ważnych narzędzi wykorzystujących AI
- Pisanie promtów
- Jak nauczyć się robić to dobrze?
- In-house AI vs Off-the-shelf AI
- Koszty i bezpieczeństwo danych
- Fałszywe dane i halucynacje
- Jak je rozpoznać i jak się przed nimi chronić?
- Big Techy i AI
- Kiedy podnoszą skuteczność, a kiedy strzelają sobie w kolano?
- Czy AI zabierze pracę specjalistom od marketingu?
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale należy się zarejestrować na stronie https://hybridacademy.ai/ai.
Prowadzący
Kamil Kołak
Commercial & innovation director w firmie Zenith, gdzie kieruje zespołem strategii mediowej i innowacji. Odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie kluczowych klientów z portfolio firmy w obszarach innowacji marketingowych oraz rozwoju dojrzałości cyfrowej organizacji. Ma ponad 18 lat doświadczenia zawodowego. Pracował dla największych marek lokalnych oraz międzynarodowych w Polsce i w CEE. Współautor kampanii nagradzanych w konkursach branżowych takich jak Effie, Mixx Awards, Innovation. Prelegent konferencji branżowych, członek jury konkursów branżowych.
Grzegorz Marczak
Manager z ponad 17-letnim doświadczeniem pracy w mediach. Planowanie dedykowanych kampanii reklamowych, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI w Hybrid, związany był m.in z Agorą, Stroeer i Httpool. Z powodzeniem realizował projekty uwzględniające digital, aplikacje, outdoor, prasę czy radio. Obecnie odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań adtech w Europie i Afryce.
To wydarzenie ma akredytację DIMAQ. Oznacza to, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz ośmiu innych europejskich krajach.