- 0
- 1
Już 19 września webinar „Jak zorganizować loterię promocyjną?”
W czwartek 19 września o godzinie 10:00 odbędzie się webinar „Jak zorganizować loterię promocyjną?”. Poprowadzą go Lidia Penkala z firmy Nofsza oraz Maks Michalczak z Grupy Eura7.
Firma Nofsza oraz Grupa Eura 7 zapraszają na szkolenie przeprowadzone w formie webinaru.
Podczas webinaru można będzie:
- poznać case studies innowacyjnych loterii oraz liczby, które za nimi stoją,
- zrozumieć, jak loteria może pomóc w rozwoju sprzedaży,
- dowiedzieć się, jakie formalności należy spełnić, by zorganizować loterię,
- poznać koszty i spodziewane ROI z loterii promocyjnych.
Udział w webinarze jest bezpłatny, ale należy zarejestrować się na stronie webinar.eura7.com/jak-zorganizowac-loterie-promocyjna.
Prowadzący
- Lidia Penkala, ekspert w obszarze loterii promocyjnych, członek zarządu spółki Nofsza. Prawie 20 lat specjalizuje się w organizowaniu loterii promocyjnych, audiotekstowych, fantowych, konkursów, programów lojalnościowych i sprzedaży premiowych. Doradza w ramach planowania, wdrożenia akcji promocyjnych, prowadzi postępowania w Izbie, tworzy regulaminy i nadzoruje przebieg akcji. Współpracowała z największymi markami w tym zakresie, ma na koncie tysiące nadzorowanych loterii. Perfekcyjne regulaminy to jej wizytówka.
- Maks Michalczak, head of PR and content marketing, Grupa Eura7. Od ponad 18 lat specjalizuje się w komunikacji medialnej. Realizuje zadania PR-owe i marketingowe w Grupie Eura7. Trafił do niej z Ekstraklasy SA, gdzie odpowiadał za komunikację z mediami sportowymi. Jest współorganizatorem szkoleń marketingowych Internet ASAP, redaktorem branżowego serwisu Labber.pl, a także konsultantem oraz współprowadzącym podcastu „Marketing ludzkim głosem”. Wcześniej przez 9 lat pracował w Wiśle Kraków. W krakowskim klubie zajmował stanowisko rzecznika prasowego, kierował pracą biura prasowego, odpowiadał za politykę informacyjną i marketingową klubu. Współtworzył projekty komunikacyjne i marketingowe dla takich marek, jak Adidas, EA Sports, NC+, Lotto, Oshee, Tesco Polska, Tele-Fonika, Totolotek, Tyskie, Volvo czy Verbena.
- 1