- 0
- 1
Już 12 marca konferencja „Odpowiedzialność reklamy”
Konferencja „Odpowiedzialność reklamy” to trzecia edycja projektu Reklamuję Etycznie. W tym roku wydarzenie poświęcone jest odpowiedzialności reklamy w nowych paradygmatach komunikacji. Konferencja odbędzie się 12 marca w formule online.
Jaka jest współczesna reklama i co realizuje? Podczas konferencji „Odpowiedzialność reklamy” porozmawia o tym grono:
- specjalistów różnych dziedzin,
- praktyków oraz naukowców,
- osób zajmujących się reklamą w wielu wymiarach.
Uczestnicy zastanowią się nad tym, czy wciąż jesteśmy właścicielami komunikacji, spróbują zdefiniować rodzaje zniekształceń rzeczywistości. Spróbują nakreślić kierunki, którymi będzie warto podążać.
– Świat, w którym przychodzi nam żyć, dynamicznie zmienia się każdego dnia. Te zmiany wymagają od nas przede wszystkim świadomości i zrozumienia procesów zachodzących w nas i wokół nas. Przychodzi czas na:
- definiowanie nowych paradygmatów,
- kreślenie nowych ram,
- wytyczanie nowych dróg,
- tworzenie nowych narzędzi do zarządzania rzeczywistością.
Takie obszary jak reklama, marketing czy komunikacja wymagają badania i zrozumienia, co się na nie składa i w wielu przypadkach zrewidowania dotychczasowego podejścia. Także, a może przede wszystkim, odpowiedzialność zyskuje zupełnie inny niż wcześniej wymiar, zarówno teoretyczny, jak i ten realizowany w biznesowej codzienności – mówi dr Katarzyna Bąkowicz z Uniwersytetu SWPS.
Liczba bezpłatnych miejsc jest ograniczona. Na wydarzenie należy się zarejestrować na stronie radareklamy.pl/odpowiedzialnosc-reklamy-rejestracja.
Tematy, które pojawią się podczas konferencji:
- Nowe paradygmaty w reklamie, wyzwania, zagrożenia, nadzieje
- Wpływy big techów na komunikację
- Zniekształcenia, dezinformacja i hejt
- Washingi w komunikacji reklamowej
- Płeć w reklamie
- Odpowiedzialność wobec odbiorców
- Odpowiedzialność za treść i dane
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.