Już 12 marca konferencja „Odpowiedzialność reklamy” - Marketing przy Kawie
Już 12 marca konferencja „Odpowiedzialność reklamy”
  • 0
  • 1
25.02.2025

Już 12 marca konferencja „Odpowiedzialność reklamy”

Konferencja „Odpowiedzialność reklamy” to trzecia edycja projektu Reklamuję Etycznie. W tym roku wydarzenie poświęcone jest odpowiedzialności reklamy w nowych paradygmatach komunikacji. Konferencja odbędzie się 12 marca w formule online.

Jaka jest współczesna reklama i co realizuje? Podczas konferencji „Odpowiedzialność reklamy” porozmawia o tym grono:

  • specjalistów różnych dziedzin,
  • praktyków oraz naukowców,
  • osób zajmujących się reklamą w wielu wymiarach.

Uczestnicy zastanowią się nad tym, czy wciąż jesteśmy właścicielami komunikacji, spróbują zdefiniować rodzaje zniekształceń rzeczywistości. Spróbują nakreślić kierunki, którymi będzie warto podążać.

– Świat, w którym przychodzi nam żyć, dynamicznie zmienia się każdego dnia. Te zmiany wymagają od nas przede wszystkim świadomości i zrozumienia procesów zachodzących w nas i wokół nas. Przychodzi czas na:

  • definiowanie nowych paradygmatów,
  • kreślenie nowych ram,
  • wytyczanie nowych dróg,
  • tworzenie nowych narzędzi do zarządzania rzeczywistością.

Takie obszary jak reklama, marketing czy komunikacja wymagają badania i zrozumienia, co się na nie składa i w wielu przypadkach zrewidowania dotychczasowego podejścia. Także, a może przede wszystkim, odpowiedzialność zyskuje zupełnie inny niż wcześniej wymiar, zarówno teoretyczny, jak i ten realizowany w biznesowej codzienności – mówi dr Katarzyna Bąkowicz z Uniwersytetu SWPS.

Liczba bezpłatnych miejsc jest ograniczona. Na wydarzenie należy się zarejestrować na stronie radareklamy.pl/odpowiedzialnosc-reklamy-rejestracja.

Tematy, które pojawią się podczas konferencji:

  • Nowe paradygmaty w reklamie, wyzwania, zagrożenia, nadzieje
  • Wpływy big techów na komunikację
  • Zniekształcenia, dezinformacja i hejt
  • Washingi w komunikacji reklamowej
  • Płeć w reklamie
  • Odpowiedzialność wobec odbiorców
  • Odpowiedzialność za treść i dane

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 lutego 2025