„Jutrologia, czyli jak koronawirus wstrząsnął naszym światem”. Badanie 24/7Communication i OpinionWay Polska
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
17.07.2020

„Jutrologia, czyli jak koronawirus wstrząsnął naszym światem”. Badanie 24/7Communication i OpinionWay Polska

Koronawirus zmienił wiele, nie tylko w kontekście globalnym. Wpłynął też na jednostki. Wiemy, że możemy więcej zrobić online, doceniliśmy czas spędzany z rodziną, odkryliśmy nowe hobby, ale też boimy się tego, co przyniesie przyszłość. Postawy, plany i obawy we wspólnym badaniu sprawdziły 24/7Communication i OpinionWay Polska. W raporcie sportretowano Polaków w trakcie i po pandemii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48901 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 lipca 2020