0 1 23.06.2006Just promuje korzyści wielkiego formatu w Volkswageniekampanie reklamowe TweetJust przygotował nową kampanię promocyjną dla Volkswagena – „Korzyści wielkiego formatu”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54850 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.06.2006Więcej interakcji na www.mtv.plJest już nowa strona www.mtv.pl. Ostatnim etapem jej wprowadzania było uruchomienie sekcji „Blog”. Dzięki nowym sekcjom serwis jest bardziej interaktywny od poprzedniego. Głównym celem nowej strony MTV jest jak największa interakcja z jej użytkownikami. Teraz mają oni duży wpływ na jej kształt i zawartość. Www.mtv.pl zyskała również świeży wygląd, dzięki zupełnie nowej oprawie graficznej.
0 1 0 0 0 23.06.2006Akcja Heyah GAME OVER SIMLOKI nagrodzona w konkursie Golden ArrowGłośne przedsięwzięcie Heyah GAME OVER SIMLOKI, dzięki któremu można było bezpiecznie i nieodpłatnie zdjąć blokadę z telefonu, zostało nagrodzone w konkursie Golden Arrow. Podczas Akcji po raz pierwszy rozwiano mit SIMlock’a – Heyah otwarcie mówiła, że usunięcie blokady SIMlock jest działaniem legalnym.
0 1 0 0 0 23.06.2006Trzy, 14 dla Manager Magazin - Puchar Menedżera 2006Agencja „trzy,14” dział public relations był współorganizatorem na zlecenie Manager Magazin - Towarzyskiego Wydarzenia Lata - Puchar Menadżera 2006.
0 1 0 0 0 23.06.2006Golden Arrow dla MobiltekCentrum Technologii Mobilnych Mobiltek otrzymało nagrodę za projekt "Smoczy ogień za SMSa" w pierwszej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow w kategorii marketing mobilny.