Just po szkocku dla Komfortu
  • 0
  • 1
16.03.2006

Just po szkocku dla Komfortu

Just przygotował najnowszą kampanię Komfortu, której przewodzi motyw szkockiej kraty, a co za tym idzie także duch szkockiej oszczędności. W spotach telewizyjnych zobaczymy kapelę szkocką, która grając na dudach i bębnach ogłasza wielką wiosenną wyprzedaż w Komforcie. Szkocka krata jest także łącznikiem, który spina kreacyjnie wszystkie nośniki kampanii: prasę, outdoor, materiały POS oraz telewizję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2006

15 marca 2006