Jurorzy programu „X Factor” najbardziej dochodowi dla stacji telewizyjnych – raport Lowe Media - Marketing przy Kawie
Jurorzy programu „X Factor” najbardziej dochodowi dla stacji telewizyjnych – raport Lowe Media
  • 0
  • 1
30.07.2013

Jurorzy programu „X Factor” najbardziej dochodowi dla stacji telewizyjnych – raport Lowe Media

Jurorzy programu „X Factor” przynieśli największy, spośród telewizyjnych celebrytów, zysk z reklamy. Program zarobił na reklamach 83 mln zł – wynika z analizy domu mediowego Lowe Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 lipca 2013