- 1
- 2
Jürgen Klopp głodny nie jest sobą w reklamie Snickersa
Mars Wrigley ogłosił, że marka Snickers nawiązała współpracę z Jürgenem Kloppem w ramach nowej kampanii skoncentrowanej na tematyce piłki nożnej. Trener będzie nową twarzą serii „Głodny nie jesteś sobą”.
W reklamie nagranej w 2019 r. przed wybuchem pandemii Covid-19 dwukrotny trener roku zamienia murawę boiska na skromniejsze terytorium, jakim jest stół do gry w piłkarzyki. Gracze są miniaturowi, ale emocje towarzyszące rozgrywce równie wielkie. Głodny i sfrustrowany brakiem taktycznego polotu maleńkich piłkarzy Jürgen Klopp w humorystyczny sposób protestuje przeciwko niesprawiedliwości gry.
Tym samym wprawia w zakłopotanie kolegów z drużyny.
W Polsce nagrany materiał będzie wykorzystywany w ramach kampanii internetowej, która wystartuje w czerwcu. 15-sekundowa kopia reklamowa i 6-sekundowy bumper będą emitowane na kanale YouTube oraz w formatach online wideo. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. Pojawi się limitowana edycja opakowań batonów Snickers z napisami nawiązującymi do tematyki piłki nożnej.
Przygotowaniem i realizacją zajęły się agencje The Marketing Arm oraz BBDO Düsseldorf. Kampanią „Głodny nie jesteś sobą” Mars kontynuuje działania na platformie komunikacyjnej, w której w przeszłości wzięły udział takie nazwiska, jak Joan Collins, Rowan Atkinson jako Jaś Fasola czy Elton John.
- 2