Jürgen Klopp głodny nie jest sobą w reklamie Snickersa
  • 1
  • 2
23.02.2021

Jürgen Klopp głodny nie jest sobą w reklamie Snickersa

Mars Wrigley ogłosił, że marka Snickers nawiązała współpracę z Jürgenem Kloppem w ramach nowej kampanii skoncentrowanej na tematyce piłki nożnej. Trener będzie nową twarzą serii „Głodny nie jesteś sobą”.

W reklamie nagranej w 2019 r. przed wybuchem pandemii Covid-19 dwukrotny trener roku zamienia murawę boiska na skromniejsze terytorium, jakim jest stół do gry w piłkarzyki. Gracze są miniaturowi, ale emocje towarzyszące rozgrywce równie wielkie. Głodny i sfrustrowany brakiem taktycznego polotu maleńkich piłkarzy Jürgen Klopp w humorystyczny sposób protestuje przeciwko niesprawiedliwości gry.

Tym samym wprawia w zakłopotanie kolegów z drużyny.

W Polsce nagrany materiał będzie wykorzystywany w ramach kampanii internetowej, która wystartuje w czerwcu. 15-sekundowa kopia reklamowa i 6-sekundowy bumper będą emitowane na kanale YouTube oraz w formatach online wideo. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. Pojawi się limitowana edycja opakowań batonów Snickers z napisami nawiązującymi do tematyki piłki nożnej.

Przygotowaniem i realizacją zajęły się agencje The Marketing Arm oraz BBDO Düsseldorf. Kampanią „Głodny nie jesteś sobą” Mars kontynuuje działania na platformie komunikacyjnej, w której w przeszłości wzięły udział takie nazwiska, jak Joan Collins, Rowan Atkinson jako Jaś Fasola czy Elton John.

  • 2
Jürgen Klopp głodny nie jest sobą

Jürgen Klopp głodny nie jest sobą

Jürgen Klopp głodny nie jest sobą

23 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2021

Facebook wycofa się z blokowania informacji od wydawców w Australii

23 lutego Facebook ogłosił, że przywróci treści informacyjne pochodzące od wydawców dla użytkowników w Australii – informuje stacja BBC. Platforma technologiczna zablokowała kilka dni temu możliwość publikowania wiadomości australijskich mediów. Miało to związek z toczącym się tam sporem na temat wprowadzanego prawa, które zmusiłoby Facebooka i Google do płacenia wydawcom za ich treści.