Jurajska wybrała agencję PR
  • 0
  • 1
6.04.2016

Jurajska wybrała agencję PR

Producent wody mineralnej Jurajska rozpoczął współpracę z agencją Quality Public Relations. Umowa projektowa obejmuje działania w zakresie brand PR dla marki Jurajska oraz prowadzenie biura prasowego spółki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2016

W 2020 r. reklama natywna będzie stanowić ponad połowę reklam na urządzeniach mobilnych – wyniki badań

Udział rynkowy reklam natywnych wzrasta. Coraz więcej reklamodawców korzysta z tego formatu. Do 2020 r. prawie dwie trzecie (63,2%) wszystkich reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych będzie miało charakter natywny. Przekłada się to na 53 mld dol. globalnych wydatków reklamowych. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona przez firmę IHS Technology na zlecenie Facebook Audience Network.