Julia Wieniawa startuje z własną marką kosmetyczną Jusee
  • 0
  • 2
27.08.2020

Julia Wieniawa startuje z własną marką kosmetyczną Jusee

Julia Wieniawa, polska celebrytka z pokolenia Z, ogłosiła start własnej marki kosmetycznej Jusee. Nie ujawnia jeszcze szczegółów dotyczących portfolio produktowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54793 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 sierpnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2020

Polacy sceptyczni wobec zielonego marketingu. Wiarygodność budują działania, nie słowa. Badanie „Ekobarometr”

Problemy środowiska naturalnego i klimatu to temat, obok którego nie można przejść obojętnie. Rozumieją to zarówno globalne marki, jak i lokalne firmy decydujące się wejść na ścieżkę zrównoważonego rozwoju, co coraz chętniej wykorzystują w komunikacji marketingowej. Rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa sprawia jednak, że Polacy ostrożnie podchodzą do takich deklaracji. Co trzeci konsument nie wierzy w szczerość ekologicznych reklam – wynika z drugiej edycji badania „Ekobarometr” firmy SWResearch.