Julia Wieniawa ambasadorką marki L'Oréal Paris - Marketing przy Kawie
Julia Wieniawa ambasadorką marki L'Oréal Paris
  • 0
  • 2
18.05.2024

Julia Wieniawa ambasadorką marki L’Oréal Paris

Ambasadorką L’Oreal Paris została Julia Wieniawa. Marka, która skupia działania wokół hasła „Ponieważ jesteś tego warta”, postawiła na nią jako artystkę kojarzoną z realizacją obranych celów, konsekwencją, odwagą, uporem i przywiązaniem do wartości.

Tym razem przekaz marki ma dopełniać funkcję, jaką kosmetyki pełnią w budowaniu pewności siebie potrzebnej w przekraczaniu granic i realizacji marzeń. Marka podkreśla, że Julia Wieniawa w swoich działaniach dobitnie pokazuje, co dla niej znaczy hasło: „Ponieważ jestem tego warta”.

Pasmo sukcesów Julii Wieniawy wcale nie sprawiło, że stała się kimś niedostępnym

Buduje społeczność, w której nie kreuje się na nieosiągalny ideał. Przyznaje się do słabości i problemów, które nie znikają wraz z zawodowymi osiągnięciami. Pokazuje cienie i blaski sławy. Nie ukrywa, że jej życie zawodowe jest bardzo intensywne i wymagające. Podkreśla więc znaczenie nie tylko pielęgnowania zdrowia w kontekście fizycznym, ale również tego psychicznego.

W tym celu sięga po pomoc ekspertów, ale także stawia na małe przyjemności. Nie muszą to być zajęcia z jogi na Bali. Może być nawet domowa pielęgnacja, która pozwoli skupić się na sobie i da podwójną przyjemność na poziomie cielesnym i duchowym.

L’Oreal w komunikacie zaznacza, że Wieniawa pomimo młodego wieku nauczyła się kreować otaczającą ją rzeczywistość. Uciekła również od schematów myślenia, w których dorastała. Najważniejsze było uwolnienie się od przekonania, że okazywanie emocji jest słabością. Przez ukrywanie tego narosło przekonanie, że sukces przyszedł jej łatwo, co wcale nie jest prawdą. Odbiorcy otrzymywali tylko efekt jej pracy. Nie widzieli jednak całej drogi, a ta bywała wypełniona porażkami czy gorszymi momentami, które miewa każdy. Julii udało się wyrwać z takiego schematu, ale w dzisiejszych czasach wciąż nie każdy potrafi mówić o słabościach. Ambasadorka L’Oréal Paris daje zatem przykład, który współcześnie ma szczególne znaczenie dla młodych kobiet.

Dotychczas Julia Wieniawa była ambasadorką takich marek, jak Body Chief, Allegro (wystąpiła w świątecznym teledysku), Lipton, Zalando. Kilka lat temu była również twarzą marki farb do włosów Casting Creme Gloss L’Oreal Paris.

  • 2
Julia Wieniawa została ambasadorką L'Oreal Paris

Julia Wieniawa została ambasadorką L'Oreal Paris

17 maja 2024

16 maja 2024