„Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!” – jubileuszowa kampania - Marketing przy Kawie
Jubileuszowa kampania „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!”
  • 1
  • 1
9.10.2025

Jubileuszowa kampania „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!”

Z okazji 30-lecia marki Łaciate (Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol) prowadzi kampanię „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!”, niemal w całości zrealizowaną z użyciem AI.

Hasło przewodnie „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!” ma w humorystyczny sposób akcentować fakt długiej, bo trwającej już trzy dekady obecności marki na rynku. A co za tym idzie – w codziennym życiu Polaków.

Idea kampanii marki Łaciate opiera się na nostalgii i pozytywnych emocjach

Marka przypomina, że od lat towarzyszy kolejnym pokoleniom konsumentów w chwilach spędzanych przy wspólnym stole.

W spocie widzowie przenoszą się w idylliczny, mazurski krajobraz, którego elementem jest charakterystyczna łaciata krowa. Towarzyszą jej inne, znane z wcześniejszych reklam zwierzęta – m.in. bocian czy ślimak. Ta scena ma podkreślać naturalne pochodzenie produktu.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne 30- i 15-sekundowe, digital, social media (Meta, TikTok), DOOH oraz działania gamingowe na platformie Twitch.

Agencja Leo Warsaw odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór nad realizacją kampanii. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith. Za produkcję oraz postprodukcję spotu odpowiada Prodigious, a za działania na Twitchu – LiquidThread. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun, a kompozytorem muzyki Marcin Macuk.

Jubileuszowa kampania „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!”

Jubileuszowa kampania „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 października 2025

7 października 2025