- 1
- 1
Jubileuszowa kampania „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!”
Z okazji 30-lecia marki Łaciate (Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol) prowadzi kampanię „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!”, niemal w całości zrealizowaną z użyciem AI.
Hasło przewodnie „Łaciate ma już 30 lat. Ale się zeszło!” ma w humorystyczny sposób akcentować fakt długiej, bo trwającej już trzy dekady obecności marki na rynku. A co za tym idzie – w codziennym życiu Polaków.
Idea kampanii marki Łaciate opiera się na nostalgii i pozytywnych emocjach
Marka przypomina, że od lat towarzyszy kolejnym pokoleniom konsumentów w chwilach spędzanych przy wspólnym stole.
W spocie widzowie przenoszą się w idylliczny, mazurski krajobraz, którego elementem jest charakterystyczna łaciata krowa. Towarzyszą jej inne, znane z wcześniejszych reklam zwierzęta – m.in. bocian czy ślimak. Ta scena ma podkreślać naturalne pochodzenie produktu.
Kampania obejmuje spoty telewizyjne 30- i 15-sekundowe, digital, social media (Meta, TikTok), DOOH oraz działania gamingowe na platformie Twitch.
Agencja Leo Warsaw odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór nad realizacją kampanii. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith. Za produkcję oraz postprodukcję spotu odpowiada Prodigious, a za działania na Twitchu – LiquidThread. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun, a kompozytorem muzyki Marcin Macuk.

