Johnson & Johnson powierza e-commerce Reprise - Marketing przy Kawie
Johnson & Johnson powierza obsługę e-commerce 17 marek agencji Reprise
  • 0
  • 1
17.08.2022

Johnson & Johnson powierza obsługę e-commerce 17 marek agencji Reprise

Koncern Johnson & Johnson zakończył przetarg na obsługę e-commerce sześciu marek masowych i jedenastu farmaceutycznych. Postępowanie wygrała agencja Reprise należąca do grupy Mediabrands. Pierwszymi markami, dla których Reprise będzie prowadzić działania promocyjne, są Listerine oraz Neutrogena.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55399 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 sierpnia 2022