Johnson & Johnson powierza obsługę e-commerce 17 marek agencji Reprise
  • 0
  • 1
17.08.2022

Johnson & Johnson powierza obsługę e-commerce 17 marek agencji Reprise

Koncern Johnson & Johnson zakończył przetarg na obsługę e-commerce sześciu marek masowych i jedenastu farmaceutycznych. Postępowanie wygrała agencja Reprise należąca do grupy Mediabrands. Pierwszymi markami, dla których Reprise będzie prowadzić działania promocyjne, są Listerine oraz Neutrogena.

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i realizację komunikacji e-commerce. Zajmie się także przygotowaniem rekomendacji oraz media planów w zakresie rozwiązań e-commerce, obecności oraz wsparcia mediowego na marketplace’ach (np. Amazon, Allegro, Shopee) oraz u kluczowych detalistów (np. Frisco.pl, e-apteki.pl, drogerie internetowe). Będzie realizowała kampanie we współpracy z agencją kreatywno-contentową. Za koordynację działań e-commerce dla marek Johnson & Johnson odpowiada Michał Kwapisz, head of e-commerce w Reprise.

  • 1
Johnson & Johnson wybrał Reprise

Johnson & Johnson wybrał Reprise

17 sierpnia 2022