John Lewis broni swojej reklamy z umalowanym chłopcem w szpilkach demolującym dom - Marketing przy Kawie
John Lewis broni swojej reklamy z umalowanym chłopcem w szpilkach demolującym dom
  • 3
  • 1
23.11.2021

John Lewis broni swojej reklamy z umalowanym chłopcem w szpilkach demolującym dom

Marka John Lewis zaprezentowała spot promujący ubezpieczenia domu. Występuje w niej kilkuletni chłopiec, który umalowany przemierza dom w za dużych szpilkach, sukience i biżuterii, niszcząc przedmioty i meble znajdujące się na jego drodze. Reklama wywołała mieszane emocje. Dom towarowy broni jednak swojej kreacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55918 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 listopada 2021

  • 0
  • 2
  • 0
23.11.2021

Fundusz Żubra i influencerzy zachęcają do polubienia nietoperzy

W skomplikowanym układzie powiązań między gatunkami istnieje kilka grup zwierząt, które mają szczególne znaczenie dla ludzkości. Są to m.in. zapylacze, plankton, duże ssaki i... nietoperze. Dlatego Fundusz Żubra rozpoczyna projekt, którego celem jest wsparcie badań i ochrony nietoperzy, ale również obalenie mitów o nich i ocieplenie wizerunku tych zwierząt. W akcję zaangażowali się influencerzy.