Joanna Jędrzejczyk i Jiri Prochazka w kampanii XTB
  • 1
  • 1
16.01.2023

Joanna Jędrzejczyk i Jiri Prochazka w kampanii XTB

W kampanii promocyjnej XTB biorą udział gwiazdy MMA – Joanna Jędrzejczyk i Jiri Prochazka. Po raz pierwszy w historii firma, oprócz obecności w telewizji, zdecydowała się na ogólnopolską kampanię radiową.

Kampania „Darmowa akcja na dobry początek” kontynuuje budowę globalnej marki oraz edukacji finansowej z wykorzystaniem gwiazd sportu. Tym razem skupiono się na przybliżeniu specyfiki rynków kapitałowych. W związku z tym każdy nowy klient indywidualny, po spełnieniu warunków promocji, otrzyma darmową akcję o wartości ponad 100 zł. To może pozwolić mu sprawdzić zdobytą wiedzę teoretyczną w praktyce.

Joanna Jędrzejczyk i Jiri Prochazka to byli mistrzowie UFC. Współgra to z międzynarodowym wymiarem działalności firmy. Reklamy są emitowane ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych. Ponadto wykorzystywane są w szeroko zakrojonej kampanii digitalowej.

W promocji najnowszej kampanii XTB po raz pierwszy postawiło na radio

Ostatnio polski fintech współpracował projektowo z wybranymi rozgłośniami (m.in. przy audycji „Go Invest!” w stołecznym Radio Kampus). Tym razem jednak postawiono na ogólnopolską kampanię w stacjach Grupy Eurozet oraz RMF FM.

– Rozszerzenie kampanii promocyjnej o rozgłośnie radiowe to naturalny krok w budowaniu świadomości naszej marki. Polacy chętnie korzystają z tego medium i właśnie w ten sposób chcemy zwiększyć zasięg naszego przekazu. Jestem przekonany, że to pomoże nam zrealizować nasz cel, jakim jest bycie marką numer jeden dla każdego zainteresowanego rynkami finansowymi. Mowa tutaj o osobach chcących spróbować swoich sił jako inwestorzy, czy tych które po prostu chciałyby zgłębić wiedzę na temat rynków – mówi Szymon Szymański, chief growth Office w XTB.

Sport radiowy opiera się na dialogu dwóch mężczyzn. Podobnie jak spot wideo, cała koncepcja ma nieco sportowy charakter. Wykorzystano grę słów pochodzących z życia codziennego oraz finansowego. Autorem obu spotów jest Freundschaft The Digitals. Spoty powstały we współpracy z domem produkcyjnym Dobro. Reżyserem jest Marcin Filipek. Postprodukcję zrealizował Platige Image, a zakup mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD).

Razem ze startem kampanii rozpoczął się projekt „Inwestuj odpowiedzialnie”. Na specjalnej stronie internetowej pojawiły się informacje dotyczące zagrożeń związanych z inwestowaniem bez odpowiedniego przygotowania.

  • 1
Kampania XTB “Darmowa akcja na dobry początek”

Joanna Jędrzejczyk i Jiri Prochazka w kampanii XTB

16 stycznia 2023

15 stycznia 2023

14 stycznia 2023

13 stycznia 2023