Joanna Brodzik i Paweł Wilczak znów promują SmartDom i „oszczędzają przez wydawanie” (wideo) [aktualizacja]
  • 2
  • 1
15.04.2014

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak znów promują SmartDom i „oszczędzają przez wydawanie” (wideo) [aktualizacja]

15 kwietnia Plus i Cyfrowy Polsat rozpoczęły drugą odsłonę kampanii reklamowej z Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem. Promowane są usługi finansowe Plus Banku, nowo wprowadzone do programu SmartDom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2014

14 kwietnia 2014