Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w kolejnej odsłonie kampanii SmartDomu (wideo)
  • 1
  • 1
13.05.2014

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w kolejnej odsłonie kampanii SmartDomu (wideo)

Plus i Cyfrowy Polsat rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii reklamowej programu SmartDom. Promują ofertę dla obecnych klientów – „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę” oraz program lojalnościowy Paszport Korzyści. W spotach ponownie wystąpiła aktorska para – Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

joasiab21

10 lat temu

Pozytywnie zaskoczona

Bardzo dobry pomysł Plusa i Polsatu z wprowadzeniem tegoż Programu Lojalnościowego dla klientów. Atrakcyjny zarówno pod względem rabatów ale i nagród za udział w programie. Jestem mile zaskoczona takim posunięciem.

13 maja 2014