Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w kampanii Plusa jadą z misją oszczędzania (wideo)
  • 1
  • 1
15.02.2017

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w kampanii Plusa jadą z misją oszczędzania (wideo)

Cyfrowy Polsat i Plus rozpoczynają nowy etap w komunikacji strategicznej oferty SmartDom. Program będzie promowany hasłem „Domowy program oszczędnościowy”. 14 lutego wystartowała nowa kampania z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Tym razem ruszą oni w Polskę i odwiedzając zwykłe polskie rodziny, będą prezentować ofertę i opowiadać o korzyściach z łączenia produktów i usług.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2017

14 lutego 2017