Jezus, syn listonosza. Norweska poczta przygotowała świąteczną reklamę - Marketing przy Kawie
Jezus, syn listonosza. Norweska poczta przygotowała świąteczną reklamę
  • 1
  • 1
18.12.2019

Jezus, syn listonosza. Norweska poczta przygotowała świąteczną reklamę

Rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa norweskiej poczty. W spocie zasugerowano, że ojcem Jezusa był listonosz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56338 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to
 

18 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
18.12.2019

Nadawcy telewizyjni powołali Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych „MOC TV”

Przedstawiciele nadawców telewizyjnych podjęli decyzję o powołaniu do życia nowej organizacji. Jej celem jest reprezentowanie interesów wspólnych dla członków związku w zakresie badania konsumpcji mediów, w szczególności mediów telewizyjnych. Prace nad uruchomieniem związku trwały kilkanaście miesięcy. Jednym z najważniejszych celów będzie wypracowanie nowego standardu badania mediów.