Jet Line wdrożył wyniki badań widowni tablic Motorway 12 x 4 m - Marketing przy Kawie
Jet Line wdrożył wyniki badań widowni tablic Motorway 12 x 4 m
  • 0
  • 1
7.03.2018

Jet Line wdrożył wyniki badań widowni tablic Motorway 12 x 4 m

Jet Line zakończył i wdrożył pierwszy etap projektu badawczego „Badanie widowni tablic Motorway”. Tablice reklamowe w należącej do firmy ogólnopolskiej sieci Motorway 12 x 4 m zyskały nowy wskaźnik: liczebność widowni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2018