„Jeszcze tylko wyślę snapa i możemy iść” – jak aplikacja przekonuje do siebie kolejnych użytkowników?
  • 0
  • 1
13.08.2015

„Jeszcze tylko wyślę snapa i możemy iść” – jak aplikacja przekonuje do siebie kolejnych użytkowników?

Pokolenie Z zna Snapchata na wylot, pokolenie Y mniej więcej kojarzy, a X zastanawia się zapewne, co może być ciekawego w patrzeniu w telefon przez cały dzień. Według analizy IMM w okresie od 21 lipca do 5 sierpnia w Internecie i social media pojawiło się ponad 1,5 tys. informacji o Snapchacie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 sierpnia 2015